Quantcast
Browsing all 10 articles
Browse latest View live

Mammalapuram – Kőbe vájt csodák

Vonatjegy vásár, és találkozás Gabriellel Madurai után a következő állomásunk Chennai volt. Úgy terveztük, hogy az érkezési és az indulási nappal együtt 3 napot töltünk itt el. Vagyis egész pontosan...

Érkezésünk Varanasiba – Tömeg a vonaton, tömeg az étlapon

37 óra és 2000km egy indiai vonaton A Chennaiból Varanasiba tartó, 37 órás vonat utazásunk megérne egy teljesen külön bejegyzést, de akkor soha nem érném utol az útinaplóval magam, ezért megpróbálom...

Clik here to view.

Egy hosszú, élményekkel teli nap Varanasiban

Reggeli csónakázás a Gangeszen A sarnathi napot egy igazi sűrű, mozgalmas, hosszú teli nap követte Varanasiban. Még előző nap éjjel a tetőteraszi éttermünkben vacsorázás közben megbeszéltük...

Clik here to view.

Khajuraho – Valahol Indiában…

Nyolcan egy 150 köbcentis riksában Khajuraho-ról ugyan olvastunk, de minden bizonnyal kihagytuk volna, ha egy Yogendra Singh nevezetű CSer nem invitál meg minket erre a helyre. Az illetőről később...

Vissza Jaipurba és Amerbe – Újra a falon, és az elefántok között

Éjszakai séta Agrában Nem tudom miért, de amikor néhányszor végiggondoltam a közelmúltban, hogy hány beszámolót kell még megírjak, hogy utolérjem a jelent, valamiért Jaipurt és Amert mindig...

Medvék között Delhiben

Delhiben nem akartunk sokat időzni. Április 18-án este azzal a céllal érkeztünk meg, hogy 19-én és 20-án összekészülünk, 21-én találkozunk Ritával és 22-én vasárnap, hogy Chandan is velünk tudjon...

Delhi – Hapur, újra a bringákon

Nehéz kezdet Ahogy elhajtottunk Chandan lakása elől, úgy tűnt, mintha le sem álltunk volna két hónapra a bringázással. Újra fekve tekerve, újra itt vannak két oldalt a táskák, újra látom magam előtt a...

Hapurtól Moradabadig – Kerek 100km tiszta őrület

Szar vagy kaki – kinek hogy tetszik – hegyekben Hapurból elég korán, 8 óra környékén el tudtunk indulni, ami nagyon jó volt. Kezdetben nyugalmunk volt az úton. Volt időnk rácsodálkozni a tegnapinál...

Clik here to view.

Az utolsó két nap Indiában – Összefoglaló és köszönet!

Na, itt az ideje, hogy befejezzem Indiát! Moradabadban reggel a gurdwarás sikh srácok még nagy segítségünkre voltak, az egyikük elvitt egy ATM-hez, ahol kivettem egy kisebb vagyon kp-t a számlámról,...

Darjeelingben, Kőrösi Csoma Sándor sírjánál

Dzsippel fel a teaültetvények között Aruppal nagy szerencsénk volt, több szempontból is. Arup családja Siliguri legeslegközepén lakik, és így reggel csak le kellett mennünk az utcára, ahol Arupék...